§ 1. Definicje
- Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej jobs.max3d.pl umożliwiający złożenie Zamówienia na zamieszczenie oferty o pracę.
- Klient – osoba, która korzysta z funkcjonalności Serwisu Internetowego i zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży z Usługodawcą.
- Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Produkt – usługa cyfrowa dostępna w Serwisie Internetowym, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą, polegająca na zamieszczeniu oferty o pracę (z różnymi opcjami).
- Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę ze Spółką o świadczenie usług w ramach Portalu bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Serwis Internetowy – serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem jobs.max3d.pl.
- Usługodawca – kajda.com Adrian Kajda, Technologiczna 2b/0.08, 45-839 Opole, NIP 637-193-99-09.
- Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
- Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu z Usługodawcą, polegającego na zamieszczeniu oferty o pracę.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki zawierania Umów Sprzedaży Produktów oraz tryb postępowania reklamacyjnego i warunki odstąpienia od Umów Sprzedaży, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis internetowy działający pod adresem jobs.max3d.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z usług Serwisu Internetowego jobs.max3d.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Usługodawca wyznaczył elektroniczny Punkt Kontaktowy związany z Serwisem Internetowym przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych. Ten sam Punkt Kontaktowy może być wykorzystywany przez Usługobiorcę do bezpośredniej i szybkiej komunikacji z Usługodawcą. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.
§ 3. Zawarcie umowy sprzedaży
- Serwis Internetowy jobs.max3d.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty są wolne od wad fizycznych i prawnych. Informacje dotyczące funkcjonalności lub mających znaczenie kompatybilności i interoperacyjności Produktów będących towarami z elementami cyfrowymi, treściami cyfrowymi albo usługami cyfrowymi zawarte są w ofercie danego Produktu w Serwisie Internetowym.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Serwisu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów obowiązującego prawa. Klient, składając Zamówienie, składa Usługodawcy ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w opisie Produktu w Serwisie Internetowym.
- Ceny Produktu widoczne w Serwisie Internetowym zawierają wszystkie składniki ceny, w tym VAT.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Serwisu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta. Ewentualne zmiany cen Produktu w Serwisie Internetowym, w tym promocje i rabaty, które nastąpiły po dacie złożenia Zamówienia pozostają bez wpływu na cenę ustaloną w Zamówieniu złożonym przez Klienta.
- Zamówienia można składać online poprzez wypełnienie Formularza zamówienia.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Serwisie Internetowym przez Klienta jest założenie konta Klienta w Serwisie Internetowym, zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- W przypadku, gdy Usługodawca jest zmuszony, przed rozpoczęciem realizacji Umowy sprzedaży, z przyczyn od niego niezależnych, zmienić istotne warunki Umowy Sprzedaży z Klientem, niezwłocznie powiadomi o tym Klienta.
- W sytuacji, o której mowa w ust. 8 powyżej Klientowi przysługuje prawo:
- przyjęcia proponowanej przez Usługodawcę zmiany Umowy Sprzedaży albo
- odstąpienia od Umowy Sprzedaży za natychmiastowym zwrotem wszystkich wniesionych przez Klienta świadczeń i bez obowiązku zapłaty jakiejkolwiek kary umownej.
- O swojej decyzji Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Usługodawcę. Realizacja Zamówienia zostanie wstrzymana do czasu uzyskania informacji od Klienta.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży na podstawie ust. 9 powyżej lub gdy Usługodawca odwołuje wykonanie Umowy Sprzedaży z przyczyn niezależnych od Klienta, Klientowi przysługuje natychmiastowy zwrot całości kwoty uiszczonej na rzecz Usługodawcy.
§ 4. Zawarcie umowy o świadczenie usług dodawania ogłoszeń
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie złożenia przez Klienta Zamówienia (kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” lub innego o podobnym znaczeniu) chyba, że w opisie Produktu w Serwisie Internetowym wskazano inaczej. Jeżeli na wyraźne żądanie Klienta wykonywanie usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży, Usługodawca wymaga od Klienta złożenia oświadczenia:
- zawierającego takie wyraźne żądanie
- że przyjął do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży z chwilą jej pełnego wykonania przez Usługodawcę.
- Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjęcie oferty, poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
- Każda Umowa sprzedaży będzie potwierdzona odpowiednim dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu i/lub wysyłany pocztą elektroniczną na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
- Usługodawca dostarcza Klientowi Produkt niezwłocznie po zawarciu Umowy Sprzedaży i zaksięgowaniu lub potwierdzeniu uiszczenia ceny Produktu przez Klienta.
§ 5. Procedura zamieszczania ogłoszeń
- Publikacja ogłoszenia w Serwisie Internetowym jobs.max3d.pl wymaga zgody na przetwarzanie danych osobowych i innych informacji przez kajda.com Adrian Kajda z siedzibą w Opolu, Technologiczna 2b/0.08, NIP 637-193-99-09 w celu rejestracji w portalu oraz publikowania ogłoszeń i jednocześnie zaakceptowania regulaminu serwisu jobs.max3d.pl.
- Zamieszczanie ogłoszeń w Serwisie jobs.max3d.pl jest dostępne poprzez opcję: „Dodaj ofertę pracy”. Zamieszczenie ogłoszenia składa się z następujących etapów:
- dokonania rejestracji w odpowiednim formularzu,
- utworzenia profilu firmy,
- dokonania wyboru typu pracy,
- dokonania wyboru stanowiska,
- wybór kategorii
- podania obowiązkowych danych oferty, w zależności od wybranego typu oraz celu,
- wpisania swoich danych kontaktowych,
- akceptacji ostatecznego wyglądu ogłoszenia,
- dokonania opłaty wg cennika ogłoszeń.
- Od momentu zaksięgowania wpłaty i zaakceptowania ogłoszenia pod kątem formalnym, ogłoszenie będzie wyświetlane w odpowiedniej sekcji serwisu przez okres odpowiadający wybranej stawce opłat. O terminie zakończenia wyświetlania ogłoszenia ogłoszeniodawca zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
- Ogłoszeniodawca ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
- Dane osobowe Ogłoszeniodawcy nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim bez wyraźnej zgody Ogłoszeniodawcy z zastrzeżeniem instytucji upoważnionych prawem. Dane osobowe Ogłoszeniodawcy nie będą przekazywane do państwa trzeciego bez wyraźnej zgody Ogłoszeniodawcy.
- Dane osobowe Ogłoszeniodawcy będą przechowywane przez Administratora od momentu ich powierzenia przez Ogłoszeniodawcę do momentu cofnięcia przez Ogłoszeniodawcę zgody, za wyjątkiem prawnie usprawiedliwionych celów Administratora.
- Każdy Ogłoszeniodawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Ogłoszeniodawcy narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
§ 6. Dopuszczalna treść ogłoszeń oraz skutki prawne zamieszczenia ogłoszeń
- Zabrania się zamieszczania ogłoszeń, które nie dotyczą ofert pracy.
- Treść ogłoszeń publikowanych w serwisie jobs.max3d.pl musi być zgodna z obowiązującymi normami prawnymi, etycznymi oraz dobrymi obyczajami.
- Ogłoszeniodawca jest zobowiązany do umieszczania w ogłoszeniach informacji zgodnych z rzeczywistością.
- Wszelkie informacje graficzne dodawane przez ogłoszeniodawcę muszą być jego autorstwa lub muszą być używane za zgodą posiadacza praw autorskich.
- Wyłączną odpowiedzialność za treść ogłoszeń ponosi ogłoszeniodawca.
- kajda.com Adrian Kajda nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych ogłoszeń, w szczególności za szkody powstałe w wyniku podania nieprawdziwych lub niepełnych danych, za skutki rekrutacji przeprowadzonej na podstawie tych ogłoszeń, ani za niedojście do skutku takich rekrutacji.
- Zabronione jest zamieszczanie w ogłoszeniach jakichkolwiek reklam innych stron internetowych poprzez podanie ich nazwy. Takie adresy będą usuwane z treści ogłoszeń.
- Ogłoszenie może kierować do strony oficjalnej firmy lub systemu rekrutacyjnego z ogłoszeniem.
- Jeśli ogłoszeniodawca zamiast przekierowania na swoją stronę udostępnia adres e-mail – adres e-mail powinien być w domenie firmowej lub domenie serwisu rekrutacyjnego. Zabronione jest wykorzystywania darmowych skrzynek e-mail w tym przypadku np. Gmail, Onet, Wp.
- Ogłoszenia muszą być umieszczane w odpowiednich kategoriach tematycznych zgodnych z ich treścią.
- Jeżeli przed publikacją ogłoszenia w serwisie jobs.max3d.pl zostanie stwierdzone, że jego treść narusza postanowienia niniejszego Regulaminu, kajda.com Adrian Kajda zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji takiego ogłoszenia. W takim przypadku opłata za publikację ogłoszenia nie podlega zwrotowi.
- kajda.com Adrian Kajda zastrzega sobie prawo do usuwania z serwisu jobs.max3d.pl ogłoszeń, których treść jest sprzeczna z niniejszym Regulaminem, bez uprzedniego powiadomienia ogłoszeniodawcy. W takim przypadku opłata za publikację ogłoszenia również nie podlega zwrotowi.
§ 7. Sposoby płatności
- Sposób płatności Ceny oraz kosztów za dodanie ogłoszeń Usługodawca określa w Serwisie Internetowym.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich i zagranicznych banków.
- W przypadku, gdy według wyboru Klienta płatność Ceny oraz kosztów za dodanie ogłoszeń następuje za pośrednictwem Dostawcy usług płatniczych wówczas Klient przed dokonaniem płatności zobowiązany jest zaakceptować regulamin stosowany przez danego Dostawcę.
- Umowa Sprzedaży zostanie wykonana dopiero po zapłaceniu Ceny.
§ 8. Reklamacje dotyczące Produktu
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Klienta określa art. 43a i następne ustawy o prawach konsumenta.
- Reklamacje dotyczące Produktu Klient powinien kierować do Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jobs@max3d.pl albo pisemnie na adres Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 8 Regulaminu.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
- Usługodawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 9 ust. 8. Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana zgodnie z kanałem komunikacji wskazanym przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym.
§ 9. Prawo odstąpienia od umowy
- Z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej, Klient ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży zgodnie z art. 27 i następne ustawy o prawach konsumenta.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Klient musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał na adres lub adres Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 8 Regulaminu informację dotyczącą odstąpienia od Umowy sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Usługodawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba, że Klient wykonuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży po zgłoszeniu żądania, o którym mowa w §4.1. powyżej – wówczas Klient ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta do opłacenia Zamówienia, chyba że Klient zgodził się na inne rozwiązanie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Usługodawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świ świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- dostarczanie treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał Klientowi potwierdzenie, o którym mowa w §4.3. powyżej.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Usługodawcy, jak i Klientowi.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest objęty ochroną przewidzianą odpowiednimi przepisami prawa, pod warunkiem, że Umowa Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usług Elektronicznych, które zawiera z Usługodawcą, nie mają charakteru zawodowego.
- Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w ust. 8 powyżej jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
- niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,
- odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z §8 Regulaminu,
- prawa odstąpienie od umowy zawartej na odległość, zgodnie z §9 Regulaminu.
- Przedsiębiorca, o którym mowa w ust. 8 powyżej traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł z Usługodawcą posiada charakter zawodowy, który wynika w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tego przedsiębiorcę działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§ 10. Rodzaj i zakresu usług elektronicznych
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu Internetowego korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
- założenie konta / profilu klienta.
- Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców Serwisu Internetowego odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Serwisu Internetowego treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Serwisu Internetowego i prezentowanych w nim materiałów.
§ 11. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
- Świadczenie Usług Elektronicznych przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Serwisie Internetowym zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę,
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na założeniu konta / profilu klienta zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą likwidacji konta / profilu klienta.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Klient zobowiązany jest do:
- korzystania z Serwisu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich;
- wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym;
- powstrzymania się od zamieszczania w Serwisie Internetowym, w szczególności w Formularzu zamówienia treści o charakterze bezprawnym;
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do monitorowania treści zamieszczanych w Serwisie internetowym przez Usługobiorców oraz podejmowania działań oraz decyzji w celu usuwania tychże treści.
- Usługobiorcy mają prawo do zgłaszania Usługodawcy wszelkich dostrzeżonych nielegalnych lub naruszających warunki Regulaminu treści wysyłając e-mail z tematem “Zgłoszenie”.
- Usługodawca rozpatrzy każde przesłane jej przez Usługobiorcy Zgłoszenie w terminie trzydziestu (30) dni od jego otrzymania, z zachowaniem należytej staranności, w sposób obiektywny i niearbitralny.
- Usługodawca wydając decyzje co do Zgłoszenia, powiadamia o tym Usługobiorcę przesyłającego Zgłoszenie bez zbędnej zwłoki. W przypadku wydania decyzji określonej w pkt. 9 i nast, oraz posiadania elektronicznych danych kontaktowych, Usługodawca informuje o swojej decyzji wraz z uzasadnieniem, również Usługobiorcę odpowiedzialnego za określone treści.
- W przypadku usunięcia treści Usługobiorcy na skutek algorytmicznego podjęcia decyzji przez Usługodawcę należy o tym fakcie poinformować Usługobiorcę. Usługobiorcy mają także prawo do odwołania od decyzji podejmowanych przez wykorzystywane przez Usługodawcę algorytmy.
- Decyzje Usługodawcy w stosunku do Usługobiorców mogą polegać m.in. na:
- ograniczeniu w zakresie widoczności określonych treści, w tym ich usuwanie, uniemożliwianie dostępu do treści lub depozycjonowaniu treści lub,
- zawieszeniu lub zakończeniu świadczenia Usługi elektronicznej w całości lub części lub,
- zawieszeniu lub blokadzie konta Usługobiorcy lub,
- uznaniu Zgłoszenia za bezzasadne.
- Usługobiorcy przysługuje prawo odwołania od każdej decyzji Usługodawcy w terminie czternastu (14) dni od otrzymania decyzji Usługodawcy.
- Usługodawca ma czternaście (14) dni na rozpatrzenie odwołania.
§ 12. Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Internetowego Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jobs@max3d.pl lub adres Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 8 Regulaminu.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
- Usługodawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 9 ust. 8. Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana zgodnie z kanałem komunikacji wskazanym przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym.
§ 13. Własność intelektualna
- Wszystkie treści zamieszczone w Serwisie Internetowym korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością Usługodawcy.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość Serwisu Internetowego stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
§ 14. Opinie o produktach
- W ramach Serwisu Internetowego Usługodawca nie umożliwia publikacji opinii o Produktach.
§ 15. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Serwis Internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Usługodawcą a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z ust. 4 niniejszego paragrafu.
- Sądowe rozstrzyganie sporów:
- ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w § 9 ust. 8 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego;
- ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem ani przedsiębiorcą, o którym mowa w § 9 ust. 8 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Usługodawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania Usługobiorcy o wszelkich istotnych zmianach Regulaminu.